Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Фруктова Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Покась В. П. 
До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти [Електронний ресурс] / В. П. Покась, Я. С. Фруктова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_21
Відображено теоретичні та практичні аспекти фундаменталізації змісту педагогічної освіти як вимоги сьогодення, напряму реформування та модернізації професійної підготовки педагогічних кадрів. Окреслено сучасну нормативно-правову базу, що стосується цього процесу, його теоретико-методологічне підґрунтя, концептуальні положення педагогічної освіти, генералізовані поняття як укрупнені одиниці та ядро її змісту. Зроблено висновок, що фундаменталізація як основа розвитку інноваційної вищої освіти на думку сучасних науковців передбачає: збереження ядра змісту, яке за своєю природою має бути консервативним, формування базових професійних компетентностей, посилення загальноосвітніх компонентів у професійних освітніх програмах, перехід до підготовки фахівців широкого профілю, пізню профілізацію навчання, посилення наукового потенціалу навчальних закладів, створення наукових лабораторій.Рассмотрены теоретические и практические аспекты фундаментализации содержания педагогического образования как требования современности, направления реформирования и модернизации профессиональной подготовки педагогических кадров. Авторами очерчены современная нормативно-правовая база, касающаяся этого процесса, его теоретико-методологическое обоснование, концептуальные положения педагогического образования, генерализированные понятия как укрупненные единицы и ядро его содержания.This article examines the theoretical and practical aspects of the content of fundamentalization of teacher education as a requirement of our time, direction of reform and modernization of vocational training teachers. The authors outline the current legal framework of this process, its theoretical and methodological basis, conceptual position of teacher education, generalized concept of consolidated unit and its core content.
Попередній перегляд:   Завантажити - 100.752 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Фруктова Я. 
Концептуальна картина світу як базовий конструкт комунікативної компетентності фахівця [Електронний ресурс] / Я. Фруктова // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 5. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_5_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.014 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Фруктова Я. С. 
До проблеми проектування змісту професійної підготовки майбутніх вчителів біології: теоретико-методологічний та практичний аспекти [Електронний ресурс] / Я. С. Фруктова // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 24. - С. 200-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_24_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 690.657 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Фруктова Я. С. 
Самопізнання як базовий конструкт формування професійної компетентності фахівців з журналістики та інформації [Електронний ресурс] / Я. С. Фруктова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 122. - С. 288-294. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_122_68
Попередній перегляд:   Завантажити - 445.923 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Фруктова Я. С. 
Сучасні теорії розуміння як складові змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації [Електронний ресурс] / Я. С. Фруктова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 58-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_13
Розглянуто сучасні теорії розуміння як складові змісту професійної підготовки фахівців журналістики й інформації, обгрунтовано необхідність врахування психологічних особливостей фахівців журналістики та інформації як суб'єктів пізнання навколишньої дійсності, що розглядається як передумова впровадження тренінгів самопізнання у зміст професійної підготовки. Обгрунтовано положення, згідно з яким об'єкти та події не можуть розглядатися фахівцями поза контекстом, саме тому особливого значення набуває філософська, культурологічна, соціальна, історична складові змісту їх професійної освіти.Рассмотрены современные теории понимания как составляющая содержания профессиональной подготовки специалистов в сфере журналистики и информации, обоснована необходимость учета психологических особенностей специалистов в сфере журналистики и информации как субъектов познания окружающей действительности, что рассматривается как предпосылка включения тренингов самопознания в содержание профессиональной подготовки. Обосновано положение, согласно которому объекты и события не могут рассматриваться специалистами вне контекста, именно поэтому особенное значение приобретает философская, культурологическая, социальная, историческая составляющие содержания их профессионального образования.The article deals with modern theories in understanding as components of the content in journalism and media specialists’ training, the importance of their psychological characteristics is grounded, it is mentioned that it is necessary to use self-trainings within the professional education content. The author grounds the idea that objects and events cannot be discussed by the experts out of context, that is why a special attention is paid to philosophical, cultural, social and historical constituents of the content of their professional training.
Попередній перегляд:   Завантажити - 169.838 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Фруктова Я. С. 
Самостійна робота як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців з журналістики та інформації [Електронний ресурс] / Я. С. Фруктова // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2014. - Вип. 37. - С. 337-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2014_37_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.108 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Фруктова Я.С. 
До проблеми відбору змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації: теоретико-методологічний та практичний аспекти [Електронний ресурс] / Я.С. Фруктова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 23. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_23_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 159.234 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Фруктова Я. С. 
Рольова ідентичність як базовий конструкт соціальної компетентності фахівця [Електронний ресурс] / Я. С. Фруктова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 1-2. - С. 72-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2013_1-2_13
Окреслено значення рольового компонента у формуванні соціальної компетентності фахівця. Виокремлено основний концепт теорії соціалізації особистості - соціальна роль; охарактеризовано смислові аспекти та теоретичні підходи до цього поняття, зокрема виокремлено наступні стадії розвитку ролі: зразок ролі, моделі ролі, рольова поведінка. На основі теоретичного аналізу досліджень проблематики соціальних ролей в сучасному суспільстві констатовано пріоритет професійних ролей, які визначають самореалізацію особистості. Визначено структурні компоненти рольової компетентності: варіативність, гнучкість, глибинна структура ролей, здатність до рольової децентрації та прийняття ролі інших. Акцентовано увагу на актуальності таких навчальних дисциплін як «Вступ до спеціальності», «Професійна деонтологія», а також соціально-комунікативних тренінгів, виробничих практик.Определено значение ролевого компонента в формировании социальной компетентности специалиста. Выделены основные концепты теории социализации личности, охарактеризованы смысловые аспекты и теоретические подходы к этим понятиям, в частности выделены следующие стадии развития социальной роли: образец роли, модель роли, ролевое поведение. На основе теоретического анализа исследований проблематики социальных ролей в современном обществе констатирован приоритет профессиональных ролей, определяющих самореализацию личности. Определены структурные компоненты ролевой компетентности: вариативность, гибкость, глубинная структура ролей, способность к ролевой децентрации и принятие роли других. Акцентировано внимание на актуальности таких учебных дисциплин как «Введение в специальность», «Профессиональная деонтология», а также социально-коммуникативных тренингов, производственных практик.In modern terms for university graduates especially important to be understanding the social significance of their profession and therefore understanding its place in the system of social relations, and the ability to critical evaluation of his life and professional experience, a conscious choice of ways and methods to improve personal and professional qualities.
Попередній перегляд:   Завантажити - 444.313 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Фруктова Я. С. 
Професійна компетентність фахівців з журналітики та інформації: соціокомунікаційний аспект [Електронний ресурс] / Я. С. Фруктова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2015. - № 2(1). - С. 235-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2015_2(1)__33
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.939 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Фруктова Я. С. 
Теорії смислопродукування як компонент змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації: теоретико-методологічний аспект [Електронний ресурс] / Я. С. Фруктова // Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 6. - С. 231-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2014_6_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 617.624 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Лісневська А. Л. 
Медіатизація в розрізі професійного становлення майбутніх фахівців медіасфери: аналітико-прогностичний аспект [Електронний ресурс] / А. Л. Лісневська, Я. C. Фруктова // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2020. - № 4. - С. 111-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2020_4_18
Мета роботи - здійснити спробу окреслити багатовекторність сучасних наукових підходів до передумов і наслідків медіатизації молодого покоління, визначити особливості цього процесу під час професійного становлення майбутніх фахівців медіасфери. Для реалізації мети дослідження застосовано такі методи: описовий, аналізу й синтезу, узагальнення - для виокремлення низки термінів й окреслення багатовекторного терміна "медіатизація". Індуктивний і системний методи надали змогу визначити медіатизацію як об'єктивну умову професійного становлення майбутніх фахівців медіа-сфери, ризики нівелювання гуманістичних ідеалів та цінностей у змісті відеоконтенту, негативного впливу процесів масифікації. Застосовано міждисциплінарний підхід під час дослідження проблеми правового регулювання аудіовізуального контенту й складного механізму медіапливу на межі комунікативістики, медіакультури, медіапсихології, а також статистичні методи для опрацювання результатів анкетування. Науковці розглядають медіатизацію як одну з провідних тенденцій розвитку суспільства, але на часі осмислення зазначеного процесу в межах змін, що відбуваються на рівні глобалізованого світу та професійних спільнот. Опитування майбутніх фахівців медіасфери показали, що на перегляд відео молодь витрачає декілька годин щоденно, при цьому більшість опитуваних для перегляду відео використовують соціальні мережі та вважають зручною для себе мультимедійну форму подачі відеоконтенту. Перегляду журналістського продукту суспільно-політичної та гостро-соціальної тематики респонденти приділяють увагу всього десяту частину часу загального споживання відеоконтенту. Таким чином, виникає потреба в педагогічно керованій медіатизації майбутніх фахівців медіасфери у процесі професійної підготовки. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше здійснено спробу окреслити особливості медіатизації саме у контексті професійного становлення майбутніх фахівців медіа сфери. Результати дослідження можуть бути використані в оновленому змісті фахових навчальних дисциплін, зокрема "Медіапсихологія", "Медіаосвіта", "Тележурналістика", "Audio&videoproduction", "Практикум з режисури" та нових форм самостійної роботи, розробці авторських відеопроєктів із широким обговоренням їх тематики, форматів, засобів просування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.27 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Лісневська А. Л. 
Аудіовізуальний контент: до питання ризиків впливу сучасних медіа [Електронний ресурс] / А. Л. Лісневська, Я. С. Фруктова // Інтегровані комунікації. - 2019. - Вип. 2. - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/integcommu_2019_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.957 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Фруктова Я. С 
Забезпечення інформаційної відкритості закладами вищої освіти України [Електронний ресурс] / Я. С Фруктова, А. П. Драч // Інтегровані комунікації. - 2020. - Вип. 2. - С. 40-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/integcommu_2020_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 529.731 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського